Mikkelparken sin visjon er å skape gode barndomsminner. Som resepsjonist på Ferietunet skal du sørgje for at gjestene våre får eit godt og minnerikt opphald ved å gi dei god service, samt informasjon og svar på spørsmål. Resepsjonisten er Ferietunet sitt annsikt utad og er den personen gjesten hovudsakelig er i kontakt med.
Som resepsjonist jobbar du enten føremiddag- eller ettermiddagsskift. Du arbeidar tett saman med sesongleiar og driftsleiar på Ferietunet og rapporterer til sesongleiar for resepsjonen, samt dei andre sesongleiarane på Ferietunet.
Oppgåver og ansvarsområde:
Sjekke inn og ut gjester på mikkelparken ferietun
Legge inn drop-in bookingar i bookingsystemet
Sørgje for at resepsjonsområdet og kiosken er ryddig or rein
Fylle på varer i kjøleskap og hyller
Desinfisere kontaktflater og overflater hyppig
Bemanne kiosken og ta betalt for varesal og bookingar
Gjere seg kjend med dei ulike overnattingstilboda og prisane på Ferietunet og kunne informere og hjelpe gjestene ut ifrå dette.
Gjere seg kjend med dei ulike fasilitetane og aktivitetstilboda Gjesten kan benytte seg av på og utanfor Ferietunet og kommunisere dette til gjesten
Utføre punkta på sjekkliste for Resepsjon Opning og Resepsjon Stenging og gi tilbakemeding til sesongleiar ved behov for endring/oppdatering av sjekklista
Ha fokus på gode rutiner og bidra med å forbetre desse ved behov
Som resepsjonist bør du vere
Blid og imøtekommande
Punktlig og reinsleg – du skal alltid kome punktleg til vakta di, og ha rein og korrekt uniform
God på å handtere stressande situasjonar – det kan kome mange gjester samtidig, og det er viktig å halde seg rolig.
Denne stillinga passer for deg som trivst med kundekontakt, likar å skape gode opplevingar og har eit auge for service og orden.
Arbeidstidene for resepsjonist 6.5 time. Du kan forvente å ha mellom 3-5 vakter per veke. Alle som takkar ja til sommarjobb i Mikkelparken må kunne delta på obligatorisk opplæring i forkant av sesongopning.